Tuesday, December 18, 2007

یک حرف و دو حرف بر زبانم






این سپهر ناز ما تازگی ها هر چی که می گی تکرار می کنه .فکر می کنم کم کم می خواد حرف زدن رو شروع کنه. چند شب پیش رفته بودیم پارک و سپهر خیلی آروم واسه خودش راه می رفت و بازی میکرد. می رفت پشت نیمکت و دالی می کرد. می رفت کنار بچه های دیگه و باهاشون مثلا حرف می زد. به ش میگفتم بادوم می خوری میگفت بامون.
توی این چند روزه هم حرفهایی که زده اینا بوده : پرتقال برداشته بود و می گفت پوس یعنی پوست بکن. چنا یعنی چنگال . بستی یعنی ببند یا بسته. آنه یعنی هر جور خوردنی. آاش یعنی آرش و کلا فکر کنم به جای دایی می گه آرش چون به دایی امیرش هم می گفت آاش.
ننی (ن با کسره) یعنی نی نی و این نی نی که مریم دایی باشه اینقدر دوست داره و وقتی می ره طرفش با بوس میره و یه جوری بغل و بوسش می کنه که بیا و ببین.
یه شب هم رفته بودیم زبانکده که مامان تست تعیین سطح بده .این پسر وروجک تا تونست شیطونی کرد و به تقلید از بابایی در میزد و می گفت آآ در و با اون یعنی آقا درو باز کن. وقتی از اتاق اومدم بیرون مسئول آموزشگاه گفت : خانم اگه یه ساعت دیگه می موندین بچه تون کامل زبونش باز می شد.
بازیگوشیهاش خیلی بامزه شده و راه می ره و تند تند حروفی رو پشت سر هم بلغور می کنه.
دیشب بابا محسن باز هم بردش کلاس ژیمناستیک به تماشا و آخر شب هم بعد از کلی بازی با دایی امیر نوبت باباجی بود که باهاش ژانگولر بازی کنه و جای یاس رو هم خالی دیده بود و حسابی با باباجی کیف کرد و اینجوری شد که ساعت 12 دیگه حسابی از حال رفت

توضیحات لازمه در مورد عکسها:سپهری بعد از دیدن بیبی تی وی به تلویزیون خیلی علاقمند شده .میره روی باند ضبط می ایسته و اونو می چرخونه سمت خودش و نگاه می کنه(البته مامان کاملا می دونه که این اشتباهه و سعی می کنه جلوی این کار رو بگیره)عکس بعدی مربوط به مراسم ساندویچ خورون. ا.ونهم ساندویچ به زور از چنگ مامان درآورده

No comments: